131Noutăți
Școlile profesionale de altă dată, readuse la viață de investitorii străini
Zonele Economice Libere sunt un instrument de atragere a investițiilor în țara noastră, dar...
Exportul de servicii, partea nevăzută a comerțului exterior
Dacă în comerțul exterior cu bunuri Republica Moldova înregistrează constant un sold ...
Piața alimentelor ecologice, nișa neocupată a pieței europene
Dacă produsele agroalimentare convenționale moldovenești trebuie să înfrunte o competiție a...
(Live) Rolul proprietății intelectuale în dezvoltarea unei afaceri de succes
Moisei Andrei, consultant principal al Agenției de Stat pentru Proprietate Intelectuală (AGEP...
(Live) Exportul produselor alimentare de origine vegetală pe piața UE
Vadim Codreanu, specialist în cerințe tehnice pentru acces pe piața Uniunii Europene al produselo...
Cumpărarea experienței. Consultanța, marfa care nu se pipăie însă care valorează enorm
Intrarea pe piețele externe îi sperie, de regulă, pe producătorii moldoveni. Și asta, &icir...
Seminare gratuite ”Cerințe sanitare și fitosanitare și aplicarea în Republica Moldova”
În cadrul proiectului finanțat de Uniunea Europeană „Vizibilitate și comunicare pentr...
A doua etapă a campaniei de informare pentru agenții economici, DCFTA Info Business: Întreabă expertul, va avea loc în 10 localități din Republica Moldova
Sesiuni de informare și instruire pe teme legate de siguranța alimentară, măsuri sanitare și fito...
Piața Europeană și mierea Moldovenească, între oportunități și provocări
mierea de albine, este unul din cele câteva produse alimentare moldovenești de origine animalieră...
DCFTA și rolul proprietății intelectuale pe piața europeană
Interviu cu Lilia Bolocan, director general AGEPI Un element cheie în competiția de pe p...